donderdag 1 augustus 2013

2013-73 Hart van Grave Raadsledennieuwsbrief

Zojuist werd ik gewezen op een raadsledennieuwsbrief. Die nis op onderstaande link te vinden.

http://www.grave.nl/internet/documenten_211/item/raadsledennieuwsbrief-augustus-2013-nr-19_42867.html

Het is goed dat de gemeente op deze wijze ons op de hoogte houdt en de nieuwsbrief ook direct op de site laat verschijnen.

Uit de nieuwsbrief blijkt dat in het gemeentehuis mijn weblog wordt gevolgd. Alleen is men het niet mij eens dat de gemeente hier een voortrekkersrol moet spelen. Dat vind ik natuurlijk, om het voorzichtig te zeggen, jammer. Meningen moigen verschillen. Wat ik vind is niet zo belangrijk. Uiteindelijk bepaalt de raad het beleid.
Men zou dan eens kunnen kijken hoe het toenmalige gemeentebestuur in een vergelijkbare zaak (Noorderblok) is opgetreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten