woensdag 14 augustus 2013

2013-77 Impressie

Zojuist thuis gekomen na een paar dagen fietsen elders in Nederland door dorpjes en stadjes met gezellige winkelstraten en terrasjes. Kortom helemaal opgefrist door de Klinkerstraat en Rogstraat naar huis gereden. Dat was een afknapper. Gelukkig heb ik geen enkele geparkeerde auto geraakt.

Waarschijnlijk zullen velen mij weer een negatieve houding verwijten. Ik geef ze daarin gelijk en zou dus heel blij zijn als onze bestuurders mij ervan kunnen overtuigen dat ik het helemaal mis heb met mijn commentaar.

Toch een paar lichtpuntjes.

De gemeentelijke vlag die al een tijdje wappert van het historisch stadhuis geeft wat kleur en levendigheid. Uit solidariteit heb ik zelf die vlag ook maar uitgestoken en zal niet verwijzen naar een andere vlag, die overigens wel bij het waterfestival zou passen.

Toevallig of niet; de publicatie van B&W-besluiten is bijna weer bij. Morgen wellicht helemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten