vrijdag 17 februari 2012

Chagrijn in de vergadering van 7 februari: inleiding

In het slot van mijn eerste commentaar kondigde ik aan dat ik "als ik zin had" de volgende dag op de vergadering zou terugkomen. Dat is nu ruim een week geleden. Ik had dus duidelijk geen zin. Maar de afgelopen vergadering was toch wel leerzaam en daarom volgen hieronder wat stukjes die ik in de afgelopen dagen bij elkaar heb geschreven. Bij het nalezen daarvan vond ik wil dat ik knap chagrijnig was, maar ik was niet de enige. De Gelderlander had een sportverslaggever gestuurd zo viel in de krant van donderdag 16 februari te lezen. Ik voel met hem mee.

Ik heb nogal wat kritiek op de werkwijze van de raad. Daarbij ga ik wel voorbij dat vanuit met name VPGrave en Keerpunt tegengas wordt gegeven en ook Trots laat nog wel eens zien een eigen mening te hebben. Maar CDA, VVD en LPG zeggen afzonderlijk wel kritiek te hebben maar als het er op aan komt overheerst de grootste gemene deler van de eigen standpunten. Degenen die nog ouderwets reken hebben geleerd weten dat de GGD van priemgetallen heel weinig voorstelt. En dus is er in Grave een meerderheid voor lege besluiten.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten