zondag 12 juli 2009

Nogmaals Multicultureel Centrum

Jacques Leurs was zo vriendelijk mij het Memo met aanvullende informatie voor de besluitvorming over het Multi Functioneel Centrum.

Naast een specificatie van de € 300.000 “overige kosten” werd van de overige vraagpunten weinig meer gezegd dan dat ze zo goed mogelijk zullen worden aangepakt.

In punt 5 werd inzicht gegeven in de wijze waarop het college (her)ontwikkeling van overige accommodaties wil aanpakken. Interessant, maar een onderwerp te belangrijk en te omvangrijk om in de marge van het besluiten over het MFC mee te nemen. Wel ben ik versterkt in mijn opvatting dat de eventuele verkoop van accommodaties niet moet worden meegenomen in de financiering van het MFC. Het is volgens mij logischer die eventuele opbrengst te betrekken in dat nieuwe beleid. Bovendien acht ik het niet uitgesloten dat met name Esterade, zoals het nu is, daar nog een rol in kan spelen.

De mededeling in de Gelderlander over het aftreden van het bestuur van Quadrant is te genant om daar opmerkingen over te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten