zondag 12 juli 2009

Opmerking

geachte lezeressen en lezers,

Hieronder nog overwegingen over agendapunten die van de week in de gemeenteraad aan de orde komen. De omvang liegt er niet om. Als u uit de toonzetting hier en daar de indruk krijgt dat ik behoorlijk pissig ben heeft u gelijk. De wijze waarop de raad momenteel opereert vind ik bedroevend. Als ik met individuele raadsleden daarover spreken geven ze mij gelijk, misschien maar gemakshalve.

Graag verneem ik hoe u er over denkt. Dat kan via het adres:

Deze weblog biedt ook wel een gelegenheid, maar die vind ik zelf nogal ingewikkeld en beperkt.
Als u dit een zinvolle en leesbare weblog vindt meld u dan aan als volger. Dan krijgt u automatisch een seintje als ik weer wat heb op te merken. Geef het adres http://leodevreede.blogspot.com dan ook door.
Met vriendelijke groeten
Leo de Vreede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten