zaterdag 5 januari 2013

Sponsoractie Kinderfolklore

Wat heeft dit onderwerp te maken met de gewoonlijke inhoud van deze blog? Weinig, of je moet de gemeenteraad ook als een folkloristisch verschijnsel willen zien.

Ik heb me laten verleiden om op zaterdag 12 januari van 9-12 uur op een spinningfiets actief te zijn. Er wordt dan in het sportcentrum "Op den Ham" een spinningmarathon gehouden. De opbrengst is voor de stichting kinderfolklore Grave. Als ik u vertel dat deze stichting verantwoordelijk is voor onder andere de grandioze sinterklaasintocht  weet u wel voldoende. Die opbrengst komt om te beginnen van de fietsers zelf die de fiets moeten huren. Maar iedereen mag een fietser aanmoedigen door een sponsorbijdrage te leveren.

Ik kan u verzekeren dat ieder euro waarmee u mij sponsort goed besteed is. Kom eventueel zelf maar kijken.Een mailtje naar grave@papax.nl met opgave van het bedrag waarmee u de kinderfolklore in Grave wilt ondersteunen en uw naam en adres is voldoende. Ik neem dan wel contact op om het bedrag te incasseren.

Ik heb het gevoel dat dit een heel nuttige blog is. Stel mij en de jeugd van Grave niet teleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten